Hirdetés

Katartikus érzés először látni több ezer éves épületeket, a Vörös-tenger pedig minden képzeletemet felülmúlta. Egyiptom és a Vörös-tenger  mind a kettőből nagy szerelem lett.

Kiszálltam a repülőből és fejbe kólintott a hőség, pedig már benne jártunk az őszben. A vízum megváltása után, némi ellenőrzésen átesve, már a transzfer buszunkat kerestük, ami a szállodához vitt. Fél órás buszozást követően már a szálloda előtt álltunk és egy londiner szorgosan hozta utánunk a csomagjainkat. Engem Egyiptom már akkor kilóra megvett!

Egyiptom1

Minden úgy kezdődött, hogy Peti, nyolc év után elvett feleségül, akkor már kicsi fiunk hat éves volt. Nem siette el, azt mondta a jó döntésekhez idő kell, meg kell fontolni. Tervezgettük, hogy hova menjünk nászútra, akkor még szóba sem került Egyiptom. Az elképzelés az volt, hogy két hetes olaszországi körútra megyünk majd kocsival. Aztán a költségvetés nagyon hamar pontot tett, ennek a mondatnak a végére. Így össze matekoltuk, mennyi azaz összeg, ami belefér a keretbe és ehhez mérten keresgéltünk. Ekkor már augusztus végét írtunk, októberre kértünk két hét szabit. Sürgetett az idő, gondoltam egy huszárvágással megoldom. Munka után elmentem egy plázába, ahol több utazási iroda is képviselteti magát és egytől-egyig végigjártam. Elmondtam, hogy ennyi a keret és ajánlatokat kértem. Rengeteg prospektussal tértem haza, illetve volt egy hely, ahol konkrét szállodákat mutattak, ajánlottak. Nekünk ők tetszettek, mert az már kézzelfogható volt. Néztük Tenerifét, Tunéziát, Egyiptomot, Ciprust, de ár-érték arányban Egyiptom verhetetlen volt. Hasonló költségvetésű volt mindegyik, de Egyiptomban allinclusive ellátás volt. Némi töprengés után, Egyiptomot választottuk, amit soha nem bántam meg.
Első dolgunk volt útlevelet készíttetni, hiszen anélkül nem látogatható az ország. Ezután már csak várni kellett az indulást. Nehezen teltek a napok, de legalább volt időm körbenézni, hogy mi mindent szeretnénk Egyiptomban megnézni. Jelentkeztem facebook csoportokba, olvastam élménybeszámolókat, vettem útikönyvet, keresődtem fakultatív lehetőségek iránt. Az utazási iroda biztosított lehetőséget programokra, de szimpatikusabb volt az, amit én találtam. Él egy fiatalember Egyiptomban, aki, jól beszéli a nyelvünket, Walid Samir, de mindenki csak úgy ismeri, hogy Lido. A programok közül mi Hammam masszázst, quadozást a sivatagban, Luxort és egy hajós programot választottunk egy lakatlan szigetre. A fakultatív programokra és költőpénznek dollárt vittünk.
Egyiptom Vörös tenger

TravelBay.hu

UTAZÁST TERVEZEL?

TALÁLD MEG A LEGJOBB ÁRAKAT!
Repülőjegy kereső
Hasonlítsd össze a legjobb biztosítók árait
Bank360
Facebook csoportunk
Utazási élmények első kézből!
Utazási Élmények Facebook csoport
TravelBay.hu
UTAZÁST TERVEZEL?
TALÁLD MEG A LEGJOBB ÁRAKAT!
Repülőjegy kereső
Hasonlítsd össze a legjobb biztosítók árait
Bank360
Facebook csoportunk
Utazási élmények első kézből!
Utazási Élmények Facebook csoport

Több, mint 2.200.000 szálláshely!

Szállodák, apartmanok, villák, és még kempingek is a világ körül. Az év bármely szakában találhat szálláshelyet a legjobb árakon.