Válogass megbízható magyar utazásszervező irodák legjobb utazási csomagjai és last minute ajánlatai között!

Keress ország, vagy város szerint ⇩

Válogass megbízható magyar utazásszervező irodák legjobb utazási csomagjai és last minute ajánlatai között egy helyen, könnyen összehasonlítható formában!

Hirdetés

Találd meg az igényeidnek megfelelő utasbiztosítást

EUB utasbiztosítás

Friss élményekkel gazdagodtam, most december elején. Becses születésnapomra készülve, még októberben, arra gondoltunk, hogy egy étteremben zenés vacsorával ünnepeljük meg, hogy Krisztusi korba léptem. Sajnos a Covid ezt is keresztbe húzta, így azt kértem, hogy születésnapomhoz közeli hétvégén menjünk a Balatonra.

Korán, reggel öt órakor indultunk, figyelve arra, hogy a kijárási korlátozást betartsuk. Úti célunk Gyulakeszi volt, innen indul túraútvonal a Csobáncra. Fél nyolc után tettük le az autót a hegy lábánál lévő parkolóba, egész jó időnk volt, aznapra 10-14 fokot jósoltak.

balatonfelvideék dec

A zöld jelzésen indultunk meg felfelé a hegyen. Közel 400 méteres szintemelkedéssel kell számolni, rövidtávon belül, ezért kissé szuszogtatós is tud lenni a túra. Ahhoz képest, hogy korán indultunk felfelé, több emberrel találkoztunk, akik már lefelé jöttek. A napkeltét mentek fel megcsodálni a Tanú-hegyek és a Balaton felett.

csobánc1

Úgy egy órán belül felértünk mi is. A panoráma lélegzetelállító volt. Körbe lehet tekinteni a tetőről. Szemben a Balaton panorámája a Fonyódi hegyekkel, attól jobbra a Badacsony, Szent György-hegy, távolban a Keszthelyi-öböl, Hegyes-tű, hátunk mögött Tapolca és a Káli-medence, majd tőlünk balra a Tihanyi-félszigetig ellátni. Ilyen panoráma nem sok helyen található a Balatonnál, ezért is igen népszerű a túrázók, kirándulók körében.

csobánc2

Fent a hegytetőn metsző, viharos szél fújt. Ebből az okból kifolyólag sokat nem is időztünk ott. Sajnos a vár elhanyagolt, felújítása még várat magára. Bízom benne, hogy hamarosan teljes pompájában tudjuk majd megcsodálni a jövőben.

dec balaton

TravelBay.hu

UTAZÁST TERVEZEL?

TALÁLD MEG A LEGJOBB ÁRAKAT!
Repülőjegy kereső
Hasonlítsd össze a legjobb biztosítók árait
Bank360
Facebook csoportunk
Utazási élmények első kézből!
Utazási Élmények Facebook csoport
TravelBay.hu
UTAZÁST TERVEZEL?
TALÁLD MEG A LEGJOBB ÁRAKAT!
Repülőjegy kereső
Hasonlítsd össze a legjobb biztosítók árait
Bank360
Facebook csoportunk
Utazási élmények első kézből!
Utazási Élmények Facebook csoport

Több, mint 2.200.000 szálláshely!

Szállodák, apartmanok, villák, és még kempingek is a világ körül. Az év bármely szakában találhat szálláshelyet a legjobb árakon.